Використання сучасних технологій в роботі заступника директора з навчально-виховної роботи
№ з/п
|
Для чого використовувались
|
Програмний засіб
|
Роки
|
1
|
Оформлення документації
|
Mikrosoft Office Word
|
З 2008
|
2
|
Виступи на круглих столах,
педрадах, методичних об’єднаннях тощо
|
Mikrosoft Office Power Point 2007
|
З 2008
|
3
|
Орієнтовний розподіл
навчального навантаження педагогічних робітників ЗОШ №12
|
Mikrosoft Office Exel 2007
|
З 2008
|
4
|
Статистичний звіт
|
Mikrosoft Office Exel 2007
|
З 2009
|
5
|
Виконання програми
|
Mikrosoft Office Exel 2007
|
З 2009
|
6
|
Якість знань учнів
|
Mikrosoft Office Exel 2007
|
З 2009
|
7
|
Пошук інформації, обмін
документацією
|
Mozilla Firefox та інші браузери
|
З 2008
|
8
|
Створення шкільного сайту
|
Youtube, освітній портал klasnaocinka, SlideShare, Macromedia Flash |
З 2012
|
9
|
Створення шкільної газети
|
З 2015
|
Використання сучасних технологій на уроках математики
Клас
|
Назва програмного засобу, ППЗ
|
Мета
|
Роки
|
Mikrosoft Office Word
|
Економія часу у ході підготовки до уроків
|
З 2004
|
|
Mozilla Firefox та інші браузери
|
Пошук інформації
|
З 2008
|
|
5
|
Мультимедійний підручник Математика 5 клас (Нова школа)
|
Підвищення мотивації до навчання учнів 5-6 класів
|
2009-2010
|
7
|
Педагогічний програмний засіб Бібліотека електронних наочностей
«Геометрія 7-9» Версія 1.5
|
Формування в учнів стійкого
інтересу до вивчення геометрії, культури зображення геометричних фігур на
площині.
|
2009-2010
|
6
|
Мультимедійний підручник Математика 5 клас (Нова школа)
|
Підвищення мотивації до навчання учнів 5-6 класів
|
2010-2011
|
8
|
Педагогічний програмний засіб Бібліотека електронних наочностей
«Геометрія 7-9» Версія 1.5
|
Формування в учнів стійкого
інтересу до вивчення геометрії, культури зображення геометричних фігур на
площині.
|
2010-2011
|
5-11
|
Презентації Mikrosoft Office Power Point 2003, 2007
|
Економія часу на уроці, урізноманітнення форм і методів навчання
|
З 2005
|
11
|
Форми Google в навчанні: створення тестів для
підготовки до теоретичного опитування, підготовки до письмових робіт,
організації навчання під час карантину, оцінювання учнів, які навчаються
екстерном
|
Підвищення інтересу, мотивації до
навчання; поглиблення знань на уроках; створення умов для рівного доступу
кожного учня (під час лікарняного дитини, карантину, навчання учнів-екстернів)
|
З 2015
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий